Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2010 17:55 - Дали ми пука или не? Незнам дали и това е въпрос
Автор: desozz Категория: Политика   
Прочетен: 1482 Коментари: 3 Гласове:
3



Дали да ми пука или не? Определено ми пука когато по DW чета статии за Ромите и начина им на живот в БГ-то.Определено ми пука когато от вестничета  подобни на Фолкишер беобахтер се опитват да очернят страната ни и да диктуват политиката ни.Платени или не публикациите са факт.Определено ми пука когато защитават гледната точка само на МАНГАЛИТЕ.Забележете,че не пиша  Ромите.Никои от тези медии публикуващи и препубликуващи подобни материали не си прави труда да попита и другата страна.Етническите Българи,които са пострадали от набезите на Мангалите.Известно ли им е,че има села които са ударени като от торнадо 2-3 степен.Никои и не пише за мангалското торнадо.
 Сега се чудят скандинавците как да ги разкарат от страните си и с какви закони.Ама никой не си признава,че Мангал не иска да се социализира с едно общество.Неговото/мангалското /верую е следното.Щом съм се родил и искаш от мен нещо трябва да МИ платиш.
 Дали му пука на Германеца?Естествено,че не.Но рубриките в Доиче Веле се списват и от българи.Може да си живеят отдавна там зад рубежа,но могат да разберат за какво иде реч от първа ръка а не да повтарят като папагали.
 Дали ми пука когато заради българи и Мангали се петни името на страната ми? Да определено ми пука .И какво от това,че ще изразя някаква позиция с мейл до DW ? Получавам поредната благодарност и толкова. И това  ми прилича на платените едно време репортажи.Ама тогава беше и Студената Война.Сега толкова са се стресирали от ставащото в БГ-то,че ни очернят където им падне.Голям страх.Е за този им страх не ми пука. Не ми пука за това как ще се оттърват от мангалската напаст.Стига само да правят разграничение между българин и джипси както си ги наричат.Дано сега когато мангалската /не ромската/ напаст залива вече Европата разните им там правозащитници да се замислят над въпроса Ами сега накъде.Ами сега как? Защото да даваш акъли на чужд гръб е лесно.Да си компетентен по въпроси далеч от теб на хиляди километри е лесно.Но ,ако Мангали ограбят делата на труда ти още на полето или от мазето друго ще заговориш.
 Дали ми пука,когато заради некадърни прокурори и продажни съдии и адвокати ни изкарват НАЙ-КОРУМПИРАНАТА страна.Определено ми е обидно.И какво като взема позиция и я изкажа по някакъв начин.Естествено,че нищо.
 Дали ми пука,че заради политически игри и сплетни,далаверки и далавери Народа ни 20 години се чуди какво става и къде отиват парите му.Определено ме е срам,че не мога нищо да сторя по въпроса освен да пусна някой пост или да споделя в някои форум.
 Да пука ми за всичко, което става в страната ми и ме е яд , яд ме е че нищо не зависи от мен и тези като мен.Колкото и да се опитват да ме убедят политиците,че гласовете ни се чуват.ДА АМА НЕ.За тях си остава поне 4 години комфорт,а за нас срамът от натвореното за тези години.
      ДАЛИ ДА МИ ПУКА ВЕЧЕ ИЛИ НЕ? И дали това е въпрос?


Тагове:   Незнам,   дали,   въпрос,   не,


Гласувай:
3



1. monaliza121 - Дали ми пука?
16.06.2010 18:15
Пука ми. И какво от това?
Глас в пустиня.
Керванът си върви, а куче....
Да разлаем кучетата...
На чужд гръб и сто тояги са малко...
Зная още мъдрости... и какво от това?
цитирай
2. bven - яд ме е че нищо не зависи от мен и тези като мен -
17.06.2010 11:13
с това не бива никой българин да се примирява и да го мисли!Защото зависи от всички нас, но не поотделно, а заедно и с една мисъл и воля. Може да помислите за това и по-оптимистичен следващ материал. Бъдещето е на България /не Русия и не ЕС, Нов световен ред и др. зомбиращи организации./ Научете за миналото ни и ще видите бъдещето. Успех!
цитирай
3. panazea - Това са два различни въпроса!
17.06.2010 12:55
1. В Западна Европа и Америка още от времето на соца та досега пишат или ЛОШО или НИЩО!Това си е стил на работа , защото бяхме и сме сателит на Русия! нещо като наказание!
2. Българското население е подложено на насилие от страна на циганите!
Мога да дам примери и ще ги напиша официално!
3.Не знам дали сме най- корумпираната страна в света! Тук може да се поспори!
Но по света РАЗКРИТАТА корупция я санкционират! Тук е разликата! Нашите ги галят с перце!
Ето , аз те чух! И други ще те чуят!
Това е нашата задача тук! Аз за това съм тук!
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desozz
Категория: Новини
Прочетен: 101543
Постинги: 62
Коментари: 72
Гласове: 819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930