Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2012 20:18 - Златното яйце
Автор: desozz Категория: Новини   
Прочетен: 2094 Коментари: 3 Гласове:
6



Доживяхме,еййййй,Доживяхмеееее. Яйцата да станат златни.Урааааа! Направо съм богат / да го ева/. Разправях им аз на колегите по маса в хоремага да не си колят кокошките и да ги /бурканират/. Ама хак да им е ,като не слушат.Гледам аз кметот се разкарва като недоклан петел из село. И се чудя. К"во му става на тоз човек? И днес човекот не издържа. Призна си ,оплака се направо.Имаше си той птицеферма. Ама за да не го обвинят от цветарската му партия,че кокошките му не са щастливи ги изкла до крак. Да, ама като не можа да се уреди да му изкупят месото ги бурканира. Остави, ами и всите селяни последваха партийният пример.Бурканираха кокошките. То добре ,ама оставиха петлите. сега у Наше село е пълно с Щастливи петли/Педали/ ,/Гейове / или каквито там им викат.Скачат се един на друг ,като невидели. Все едно гледаш дебат от народното събрание в петък,ама на мегдана. Даже и залагаме / кибритени клечки де/ . Да не ни юрнета сега и за черно тото/.Като вечна опозиция на кметот/щот си обръсна мъстакот след казармата/язе не ги бурканирох кокошките.Ама, има и един пиниз. Отивам у градо и от болницата срещу двадест яйца вземам бутилка смехотворен газ. Пускам им малко на пилешорите и пей сърце. Нека някой евродепутат да ми каже,че не са щастливи.Смеят  се до припадък. А какви яйца ми снасят самоооо. Ще  ставам милионер , да го Ева. И друг пиниз има. В курника съм изтипосал един голям плакат . С яйце на ФАБЕРЖЕ / някой си там/ Ей ,като го видят кокошките ми, направо си примират от смях.Ми то тва скъпо яйце ли е бе,да го ева. Малко изрисувано и толкоз. Почти кат наште, за Велик Ден. И се надпреварват горките да снасят коя от коя по-голямо. Супер. Да ми е жив и здрав Фабержето. Намислил съм да го поканя и да го почерпя ,ей така , по нашенски. Да се изучи и той ,да види що е то ЩАСТЛИВО  И СКЪПО ЯЙЦЕ.  


  Майтапа на страна. Но, Го"син  Министър председател. Говорите ми да си сеем картофи/разбирай зимнина/,ама ,ааааако си гледаме кокошки на райграсот у Банкя и ви замирише на пилешки фъшкии ,к"во прайм тогава. Ами, аааако по терасите на панелките се разкудкудякат кокошки и разпяват в ранни зори петли. К"во прайм.Народът ни е беден. Господата ФИРМАДЖИИ ни тръскат като брашнян чувал с Вашата благословия. Сега същото става и с най-евтината и достъпна храна преди заплата или аванс, Яйцата.Помислете за пенсионерите и социално слабите си съграждани. Ще преминат на месо бе човек. Нали требе да измират/според големиот брат ,зад океанот/. А сега вместо двадесет яйчица ,килце месце с картофи от градината. Егати .Дано кметот не се усети да ми иска ДДС за яйцата дето му продавам по 35 стотинки/ами данък печалба/ . Малеййй, я да му викна еддин облак на тезгяха. Белким забрави. Ама Вие Господин Минъстър Председател На Републиката ни. Не се заблуждавайте. Щастливите ми кокошки не  ще гласуват за Вас. Аааааа, съм усетил някоя ,а съм я бурканирал предсрочно. И райският газ не ще я спаси!



Гласувай:
6



Предишен постинг

1. miralyub - :)))). готино.
02.03.2012 20:24
:)))). готино.
цитирай
2. desozz - Да,бе. Да
02.03.2012 20:31
направо да се разплачеш от смях.Черен хумор. Дано не се зачернят още хора.То газ,газ. АСма не всичкият е Райски!
цитирай
3. desozz - Да вземат и цената на боята за Щастливи яйца да завишат. Има ,няма,като 25 кила латекс.
02.03.2012 20:35
А,де!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desozz
Категория: Новини
Прочетен: 101466
Постинги: 62
Коментари: 72
Гласове: 819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930