Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2012 19:30 - Ново ДПС ли?
Автор: desozz Категория: Новини   
Прочетен: 1748 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някакви организации в южната ни съсъдка били недоволни от ДПС и искали да ги разкарат от политическата сцена.
 Да разгледаме малко по от близо недоволството на тези хора зад граница.1- проблем с изучаването на турски език.2- Религиозните права.3-учредяването и организиране нацивилни организации.За 1- Аааааако вие претендирате ,че сте португалец/примерно/,а не знаете португалски, кой Ви е виновен? Испанците ли? Спокойно тези задгранични организации, дето плащат за безплатно изучаване на Корана ,могат да плащат и за изучаване на езика.  Не протестирам. Да съм научил езика -нали така.Има и новини по БНТ на турски. Турските сателитни програми са с доста добро качество. Така, че като гражданин на България ,а не само като българин, НЕ съм съгласен по тази точка с тях.За точка 2. Аааааако някой каже ,че в българия има повече новопостроени религиозни храмове на други религии/църкви,синагоги,катедрали,капища /от джамии значи е ЛЪЖЕЦ.За точка 3.. Ааааако някой каже,че не съществува ДПС/цивилна партия е нали/ Значи втори път е ЛЪЖЕЦ .Г-н Дал и Корман си превеждали субсидиите от нашите данъци в цивилна фондация, по думите им. Двама братя искаха партия и паметник да правят/ е слава Богу не им разрешиха/. Ама единият по долни гащи се опита да се регистрира за президент. Е това ,ако беше станало в центъра на Анкара или Истанбул, какво щеше да му се случи на този. /И нямало религиозна търпимост/ Значи на мястото на ДПС трябва да дойде нова партия. И със същите лъжи да води политика.Значи борбата според мен е за средствата от държавата и извън нея ,който се предоставят на ДПС.Смяна на Прическата,а не на главата.И какво ще прави това ново ДПС-Какви права и свободи ще защитава?Ще променя малко строфата" храната прави борбата".БОРБАТА ПРАВИ ПАРАТА. "Ние ще се борим ,за вашите права и свободи ,дето са потъпкани в тази, вече Европейска страна, А вие ни Давайте Парите.. Е НЕ БЕШЕ ЛИ ТОЗИ ДЕВИЗЪТ НА Сокола 22 години? Ааааааако съм обидил някого, Моля да ме извини, но аз така виждам нещата.



Гласувай:
3



1. borjanmljakov - От прочетеното останах с впечатлението, че си много глупав.
01.01.2012 20:01
Вероятно мислиш, че не съм прав, а?
цитирай
2. desozz - Верно ли бе човек?
01.01.2012 20:10
Благодарско,че ми отвори очите. Ама колко съм прост само.
цитирай
3. martito - За много години! Здраве и благод...
03.01.2012 10:29
За много години! Здраве и благоденствие!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desozz
Категория: Новини
Прочетен: 101521
Постинги: 62
Коментари: 72
Гласове: 819
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930